Koniec wiary w Beenhakkera – lanie od Finlandii
Lanie jakie zbiera polska piłka na świecie wydaje się nie mieć końca. Ba! Jego rozmiary zdecydowanie się powiększają z meczu na mecz. Tym razem, słabiutka Finlandia, pozbawiła nas złudzeń dotyczących awansu na Euro.
Mnie osobiście pozbawiła także jakiejkolwiek wiary w Beenhakkera.
Od początku mówiłem, że wybór Holendra na selekcjonera bardzo mi się nie podoba. Z reprezentacjami nie osiągnął on nic – nie wyszedł z grypy na Mundialu z bardzo silną Holandią, udupił z Arabią i T&T. Spółka turbo fachowców Kołtoń-Borek pisała o dobrej grze i niezłym wrażeniu jakie zostawił na mundialu T&T. Dobre wrażenie? Jedyne ich osiągnięcie to remis z bardzo słabą w tym roku Szwecją. Uważałem, że jeśli już brać trenera zagranicznego to z naprawdę dobrymi rezultatami.
Beenhakker co prawda dobrych wyników nie ma, ale za to jest wielkim krasomówcą. Cały czas coś pieprzy o pozytywnym nastawieniu, uśmiechu, piłce na tak. Ten dziadek, obiecywał, że na mecz z Finlandią będziemy gotowi. Przynajmniej ja pamiętam taką obietnicę. Nie byliśmy. Media na początku były nim zachwycone. Że profesjonalista, że uśmiechnięty jest, że współpracuje z mediami i w ogóle. Powiem tak – mam w dupie jego gadki o pozytywnym nastawieniu i nie interesuje mnie jak Beenhakker współpracuje z mediami, ani też to czy dużo czy nie dużo rozmawia z piłkarzami. On ma wygrywać.
A nie za bardzo widzę taką możliwość. No bo jak można wygrywać nie mając żadnego pomysłu na grę? Jak można wygrywać kiedy naszej bramki strzeże Dudek? Może on wie jak się zdobywa uznanie na Śląsku, ale jak się broni to już chyba zapomniał. Jak można wygrywać skoro w napadzie bryluje Frankowski Tomasz? Człowiek, który od grudnia nie trafił do siatki? Jest to już chyba ewenement na skale światową.
Teraz już widać, że Janas miał rację rezygnując z usług Dudka i Frankowskiego. Pokazał też, siłę charakteru i swoją twardość, bo wiedział, że za ten ruch będzie krytykowany przez miliony znawców i nie znawców piłki. Ja w ogóle uważam, że Janas z taką Finlandią to by pojechał podobnie jak z całym zestawem Irlandia, Austria, Walia. Mieliśmy naprawdę dobrego trenera, który osiągnął z reprezentacją sukces ponad stan polskiej piłki, a że niektórzy uważali że jest chamem, to teraz mamy kulturalnego. Aha, no i nowy powołuje tych którzy zbawili by przecież nas na Mundialu, a więc Dudka i Frankowskiego. Gratulacje.

31 Comments:
Ja też wolę Janasa.
Jak to się mówi
Zamienił stryjek siekierkę na kijek
By
Anonimowy, at 12:58 AM
ale jak Janas mogl bys dobrym trenerem skoro powolywal caly czas rasiaka ?
Rasiak btw gral znacznie gorzej od obecnego franka bo nie dosc ze goli nie strzelal to nie podawal nie asystowal i ogolnie grześ won z reprezentacji.
Co do naszego obecnego trenera, Chłopie co Ty piszesz brak sukcesow z reprezentacjami ? Faktmoze z Holandia nie zachodzil za daleko (Ćwierćfinał) ale z T&T to przeciez fenomen na skale swiatowa jak mozna wprowadzic reprezentacje panstwa o tak niskiej populacji, z tego co wiem to gra tam kolo 200 pilkarzy a on stworzyl z nich druzyne ktora mogla spokojnie rywalizowac ze szwedami !!!!!!!!!!!!! zreszta o ile mnie pamiec nie myli w tamtym meczy grali w 10, a z anglikami rowniez rownozedny boj.
Ja wlasnie patrze na was jak obecnie jedziecie po naszym nowym trenerze i naprawde zastaawiam sie co wy myslicie ze chlop stworzy reprezentacje w ciagu paru dni ? Dajmy mu troche czasu i hehe napewno wyniki beda o wiele lepsze od tego głąba janasa ktory wprowadza na boisko nowych zawodnikow po 80 min i to jeszcze jak zle dobranych ehhhhhhhh
Moim zdaniem polska I TAK GRA O WIELE LEPIEJ niz grala podczas mundialu za tego osla janasa powolujacego obecnego krola (nieudacznikow) strzelcow championchip ktory juz tyle razy sie kompromitowal ze nie powinno sie juz ani dobrego slowa do konca zycia o jego umiejetnosciach pilkarskich powiedziec.
Dajmy nowemu trenerowi troche czasu i bedzie git zobaczycie
peace
By
Ho0D, at 2:20 AM
kurde karewicz juz pisalem tobie i innym
jesli leo okaze sie gorszy od janasa to nie znaczy ze janas byl dobry.... co to za rozumowianie zacofanych?? skoro kretyna zastapil wiekszy (jeszcze nie wiadomo do konca czy leo rzeczywiscie jest nieudacznikiem) czy to oznacza ze ten pierwszy (janas) byl geniuszem??? janas sam sobie zrobil mistrzostwo swiata, bo rozbil druzyne ktora wywalczyla awanas na mundial... niestety twoje rozumowanie przypomina ludzi ktorzy tesknia za gierkiem.... bo wtedy bylo lepiej.... i nie przyjmuja zadnych argumentow
acha i czy rzeczywiscie wierzysz ze rasiak odmienilby ta sytuacje (wiem ze o nim nie wspomniales ale domyslam sie ze m.in. jego ci brakuje)... wiec teraz przypomnij sobie ile to grzechu nastrzelal goli w reprze bedac w swej wysokiej formie w derby...
niestety ci wszyscy ktorzy za janasa w eliminacjach osiagneli szczyty (zuraw krzynowek franek) teraz sa daremni a z nastepcami niestety ciezko...
By
da_markos, at 3:46 AM
i niestey ale wyzej podpisani maja racje a ty karewicz ... a co bede pisac mnie tez boli kurwa mac
By
sk, at 6:15 AM
Fakt.Karewicz sie ósmieszyl tym postem. Chyba za bardzo sie podpalil chlop. Powrót do Janasa? Zenujące.
By
Aro, at 9:14 AM
pisze to co mysle - a wy jak chcecie to dalej dajcie sie mamic
"profesjonalizmem Leo i tym ze rozmawia z zawodnikami"
Da-markos: nie mowie, ze Janas byl geniuszem. Uwazam ze jego wyniki byly jednak duzo lepsze niz obecnego dziadka, i o ile Janas awansowal na duza impreze to po wczorajszaym meczeu stalo sie jasne ze leo awansowac juz nie zdola.
ze mial malo czasu? przeciez to jakies zenujace wyutlumaczenie! wiadomo bylo ile bedzie mial czasu i ze bedzie mial tylko jeden sprawdzian.
Pozatym ile by czasu nie mial to powolywanie do kadry dudka (ktory wczoraj w duzej mierze zalatwil mecz) i frankowskiego (zero bramek w tym roku - wczoraj najgorszy na boisku po Dudku) swiadczy o tymn ze beenhakker zupelnie nie orientuje sie w temacie
By
Karewicz, at 9:40 AM
Jak najsyzbciej wzwalic na zbity pysk Frankowskiego, Dudka, Beenhakkera, De Zuwwa (czy jak sie go pisze) oraz reszte tego hohsztaplerskiego i chortego ukladu ktory teraz jest w naszej reprezentacji...
przepraszam - w waszej, bo moja ta reprezentacja dopoki są tam ci ludzie nie jest i nie bedzie!
w tej calej goryczy odrobine usmiechu dostarczyl mi tylko komentarz kolegi 'ho0d'. Pozwole sie do niego odniesc:
"Rasiak btw gral znacznie gorzej od obecnego franka bo nie dosc ze goli nie strzelal to nie podawal nie asystowal" - no tak, bo teraz Franek ma aststy w kazdym meczu, szczegolnie w lidze, asystuje kibicom na trybunach, zreszta w kadrze tez ma sporo asyst :)
"T&T to przeciez fenomen na skale swiatowa jak mozna wprowadzic reprezentacje panstwa o tak niskiej populacji, z tego co wiem to gra tam kolo 200 pilkarzy a on stworzyl z nich druzyne ktora mogla spokojnie rywalizowac ze szwedami !" - nie 200 a 4000. To zaledwie 5 razy mniej niz w Polsce, a wiecej niz np w Chorwacji.
"zreszta o ile mnie pamiec nie myli w tamtym meczy grali w 10, a z anglikami rowniez rownozedny boj." - awansowac na mundial ze strefy concaf jest stisunkowo latwo/ Ta, wiekszosc krajow to jak T&T karaibksie wyspy. Na mundialu grali w najl;atwioejszej grupie. Ze slaba szwecja, ktora wyszla cudem i zostala zniszczona przez niemcow zremisowali, ale jesli ogladales ten mecz to wiesz ze przypominal pierwsze 45min meczu polska-fin landia. po prostu nic s9e nie dzialo. Potem dostali z Anglia 2-0 i ze slabiutkim Paragwajem 2-0. Podczas calych mistrzostw ucilali 1punkt !!! i nie zdobuli zadnej bramki, tracąc 4.l Gdzie tu moze byc mowa o dobrym wrazeniu???? Pozatym T&T byl najstarsza duzyna mistrzostw. Widze ze Leo rowniez z polski p[robuje stworzyc druzyne stara i nie strzelajaca bramek.
"Ja wlasnie patrze na was jak obecnie jedziecie po naszym nowym trenerze i naprawde zastaawiam sie co wy myslicie ze chlop stworzy reprezentacje w ciagu paru dni"
- czasu nie ma! i on ot tym dobrze wiedzial obejmujac kadre, Dobrze napisal to zreszta karewicz. Obiecal ze na finandie bedzie gotowy a jest kurwa w lesie ze swoim footballem na tak
"Moim zdaniem polska I TAK GRA O WIELE LEPIEJ niz grala podczas mundialu za tego osla janasa" - w wiele lepiej niz na mudnialu to polska grala w eliminacjach za Janasa. Jesli mowa o meczu z ekwadorem to mecze z dania byl na tym samym poziomioe, mecz z finlandia byl jeszcze gorszzy - chyba najgorszy w wykonanji kadry jaki widzialem. Mecze z kostartyka i niemcami na mundialu byly duzo lepsze
By
najlepszy kebab w warszawie, at 10:35 AM
Kebab: Powinno wystarczyc ze franek stwarzal zagrozenie pod bramka rywali czego nie umie zrobic rasiak w reprezentacji chyba ze z wyspami owczymi hehe, wystarczylo zobaczyc ze mial ambicje i stworzyl przynajmniej 3 sytuacje po ktorych mogla pasc bramka... Tez nie jestem za tym zeby gral w reprezentacji jezeli nie zacznie grac w hiszpanii a wydaje mi sie ze tam sie wkoncu przelamie.
Co do T&T to nie ma znaczenia czy gra tam 5000 pilkarzy czy 200 ktorzy potrafia choc zremisowac z takimi rp jak luxemburg nalezy pamietac ze to jest najmniejszy kraj ktory kiedykolwiek gral w MŚ i prosze wymien mi jakichs pilkarzy poza yorkiem ktorzy maja jakies sukcesy za sobą w klubie i dlaczego BH dostaje odznaczenie i milion dolarow za wybitne osiagniecie ? Napewno daja je wszystkim cienkim trenerom ktorzy nie osiagaja nic z reprezentacjami.
Pozatym jak wogole mozemy rozmawiac czy on jest trenerem swiatowego formatu skoro poprowadzil real madryt do m hiszpani 3 razy pod rzad ?! nie wspominajac o feyenordzie z ktorymi zdobyl m holandii i puchar majac o wiele lepsze druzyny w lidze ?
Jezeli chodzi o mistrzostwa to nie wspomniales oczywiscie ze z anglikami prowadzili rownorzedna walke do bodajze 80 min jednym slowem Beenhakker dokonal w tej reprezentacji cudu a ze nie strzelali bramek to podobnie jak polska prowadzona przez wielkiego janasa do meczu ze slabiutka kostaryka w ktorej 2 bramki strzelil obronca powolany przez tego idiote w ostatnim momencie w zastepstwie za gorawskiego buahahahahahahahahaahah
Oczywiscie polska zrobila o wieeele gorsze wrazenie niz T&T bo oni chociaz walczyli majac taki zespol.
Jakbys znal troche historie pilki to bys wiedzial ilu mlodych pilkarzy on wprowadzil do "gry" ktorzy ozniej okazywali sie wielcy.
Kolejna sprawa to ze placzecie ze juz po mistrzostwach, szczerze dawno nie slyszalem czegos tak glupiego, jak moze byc juz po mistrzotwach skoro jest dopiero po 1 meczua druzyn jest 8 ? Polska moze jeszcze skonczyc na 1 miejscu, a co do BH ze wiedzial ze ma malo czasu on nie powinien zostac zwolniony za nieudany mecz z finami tylko za niedostanie sie do me, wierze ze naprewnbo da sobie rade skoro wprowadza do gry debiutanta i ten odrazu strzela gola, poczekajmy jeszcze chwile i nie piszmy i nie mowmy bezsennsownych rzeczy o tym utytułowanym trenerze, chcialoby sie powiedziec polska mentalnosc zaczynaja puszczac nerwy bo jeden mecz w plecy ale to nie jest kurwa koniec eliminacji.
By
Ho0D, at 1:01 PM
@ ho0d
Wtedy Real Madryt mial takich pilkarzy zeby mistrzostwo wygral bez trenera
By
sk, at 3:48 PM
dokladnie Sk... facet nie ma zadnych osiagniec z pilka reprezentacyjna. Hiddink np za co sie nie bral to mu sie udawalo - Korea - sukces, Australia - Sukces. Beenhakker - arabia: porazka, holandia: wielka porazka, t&t: powiedzmy ze sukcesik (ale tylko w rozumieniu fanow z traynidadu - bo jesli na to spojrzec z perspektywy oglnej to nie strzselenie bramki na mistrzostwach i wywalczenie 1 punktu jest kompromitacja druzyny)
zatrudniono nieudacznika, ktory teraz bedzie to udowadnial - takie jest moje zdanie. Jestes smieszny ho0d jesli uwazasz ze nie jest po Mistrzostwach Europy. Dla nas eliminacje zakonczyly sie przez tego nieudcznika, ktory mowi o poztywnym nastawqieniu juz jeden mecz po ich rozpoczeciu.
By
najlepszy kebab w warszawie, at 4:32 PM
Ja oczywiście zgadzam się z tekstem Karewicza - bardzo trafny !. Widzę że bezsensowna krytyka Rasiaka ma dalej liczne grono fanów; nawet jak nie gra a może dlatego:). Jeszcze będziecie prosić Grzesia, żeby grał, póki co naszym najlepszym napastnikiem jest niejaki Garguła - nowatorskie odkrycie trenera, szkoda że przy stanie 0:3. Co do Frankowskiego, Żurawskiego i Dudka - ile jeszcze ich beznadziejnych meczów będziemy oglądać ? Mam nadziej,że kolejne lanie w środę spowoduje, że ostatni. Linii pomocy własciwie nie mamy, a Jeleń ze Smolarkiem sami meczu nie wygrają. Janas by pojechał Finów, niestety tego juz się sprawdzic nie da. Szkoda straconych punktów i kibiców. To oczywiście też wina mediów, które słabych zawodników kreują na gwiazdy.
Sam Dudek w lipcu 2005 był bohaterem narodowym, teraz czas aby samokrytycznie zrezygnował z gry w reprezentacji, bo jej szkodzi. To samo dotyczy Franka, niestety. Ale oni wygladaja dalej na zadufanych w sobie - nie gram na co dzień w piłkę, ale na Polskę wystarczy. Otóż nie wystarczy. Wolę już oglądac młodych, niedoświadczonych, byle im sie chciało grać.
By
krokodylos, at 5:10 PM
w sumie to szkoda komentować..nawet meczu nie oglądałem bo wiedziałem że przegrają...
historia sie powtarza...Polacy nie zdobyli złota na MS w 2002 to wywalamy Engela, mimo że miał druzynę i wyniki
Polacy nie wyszli z grupy i nie zdobyli złota na MS2006, wywalamy Janasa...
Co jak co...chyba klątwa Bońka zacznie znowu dzialać...ja jakoś przestałem wierzyć w polską piłkę po zwolnieniu Janasa, wtrynianiem się "dziennikarstwa" B.i K, w kompetencje trenera itp..
Szkoda słów...ja wiedziałem że tak będzie...
By
Anonimowy, at 5:23 PM
ja przyznaje ze podoboal mi sie pomysl z zatrudnieniem Leo, ale po tych dweoch meczach zmienilem zdanie - jak mozna powolywac tego Franklowskiego? Dziekowalismy mu za bramki z przed roku, ale przeciez on jest teraz milion razy wiekszym drewniakiem niz Rasiak byl kiedykolwiek! A dudek? ti juz sie nie bede wypowiadal ze wzgledu na to, ze nie da sie o tym mowic bez steku przeklenstw.
ten, cwaniak Beenhakker niezle sie ustawil - boierze 100 000 euro za miesiac, zalatwiol prace dla swoiuch kumpli a jak nie awansujemy, na mundial (a zgadzam sie ze juz jest to pewne) to zawsze bedzie mogl sie wykrecic slabymi pilkarzami.
Nie sadzilem, ze kiedys to napisze ale: zwolnienie Janasa i zatrudnienie tego typa bylo bledem i ja mimo ze bylem za tym umiem sie do tego przynac. Dzieki temu dziadowi z Holandii nastepne eliminacje zaczniemy z ostatniego koszyka! Precz z Beenhakkerem!
By
Louis, at 6:06 PM
Polski futbol dobija do kompletnego dna. Tak nisko ostatni raz upadliśmy chyba z 10-11 lat temu, kiedy to reprezentację prowadził "wybitny" polski szkoleniowiec, Henryk Apostel. Jak dziś pamiętam te czasy, choć miałem wtedy raptem około ośmiu lat. Kompromitujący remis w meczu z Azerbejdżanem w eliminacjach do Euro 96, albo klęska ze Słowacją u siebie 1:5, gdzie upokorzył nas napastnik Juda, a Roman Kosecki w niesławie został odesłany do szatni. I to wszystko się teraz powtarza, mimo że posiadamy o kilka klas lepszego coacha aniżeli wiceprezes Apostel (teoretycznie). Fakt, Leo Beenhakker miał niewiele czasu na przygotowanie drużyny do eliminacji ME, ale w końcu obiecał polskim kibicom ambitną walkę o awans w naszym trzynastym podejściu do finałów tej imprezy. Zgadzam się również ze stwierdzeniem komentatorów Szpakowskiego i Mielcarskiego, że poprzedni selekcjonerzy (Engel, Janas) dopiero po paru miesiącach pracy z kadrą osiągnęli pierwsze sukcesy. Musiało upłynąć trochę wody w Wiśle, zanim ekipa Engela przestała dostawać baty i zaczęła strzelać bramki. Prawda jest jednak taka, że na czekanie po prostu nie ma czasu. Brakuje go również na zrobienie rewolucji w reprezentacji, bo kto znając mało owocne próby Zbigniewa Bońka się na to drugi raz odważy? Z drugiej jednak strony, kilku graczy z tą drużyną pożegnać się musi. Ten antyfutbol trzeba zniszczyć, skoro Leo "kasuje" od PZPN 600 tys. euro rocznie...
Więcej na m77.blog.onet.pl
By
M77, at 6:26 PM
kebab ty nie dosc ze jestes smieszny to i glupi, najbardziej mnie rozjebal komentarz ten pod moim ze real mial wtedy taka druzyne ze moglby sam wygrać, teraz rozumiem skad sie bierze ten 1% ludzi w polsce, ktorzy uparcie stoja i stali przy rasiaku jako doskonalym napastniku ktory bedzie krolem strzelcow mś ligi mistrzow i p. UEFA bo w koncu taki pilkarz jak on moze wystepować w 2 najlepszych klubach naraz...
ale do Brazylia ma hujowy sklad prawda ? o wiele gorszy od tego realowego z tamtych lat ? Ronaldo Ronaldinhio Emerson Adriano Robinhio mozna jeszcze dlugo wymieniac, powiem wiecej maja taki sklad ze moga spokojnie zdobyc MŚ wygrywajac z wszystkimi do zera bez trenera, ale czekaj chwile, nie stalo sie tak prawda ? pech, na pewno nie, przypadek ? tez nie, przypadek zdarza sie raz dwa ale jak od poczatku mistrzostw sie gra slabo to chyba cos jest nie tak no i wlasnie, masz tutaj trenera bez ktorego nawet galaktyczny real moze spasc z ligi a brazylia nie wyjsc z eliminacji, juz nawet nie wspomne o grecji ktora z tak ******* skladem zdobyla mistrzostwo europy a kogo to zasluga ? no i prosze bardzo znow trenera, a co do BH kolejny raz sie osmieszasz nazywajac go nieudacznikiem:
* mistrzostwo Holandii 1980 i 1990 z Ajaksem Amsterdam
* mistrzostwo Holandii 1999 i Superpuchar Holandii 2000 z Feyenoordem Rotterdam
* mistrzostwo Hiszpanii 1987, 1988 i 1989, Puchar Hiszpanii 1989 oraz trzykrotnie półfinał Ligi Mistrzów z Realem Madryt
* 1/8 finału mistrzostw świata 1990 z reprezentacją Holandii
* awans do mistrzostw świata 1994 z reprezentacją Arabii Saudyjskiej
* awans do mistrzostw świata 2006 i start w tym turnieju (faza grupowa) z reprezentacją Trynidadu i Tobago
a co do tego ze nie ma Polska juz szans to naprawde zachowajcie to dla siebie i nie badzcie smieszni wiecej, zreszta piszcie co chcecie i popisujcie sie glupotą miedzy soba nie wlaczajac mnie w to.
Pozdrawiam
By
Ho0D, at 6:53 PM
ha ha ha! No to teraz mnie rozjebales :) Tak sie sklada ze ten komentarz to niejaki SK napisal, a nie ja, choc ja akurat sie z tym zgadzam :)
he he he... moze zmadrzejerz jak w srode rozwala nas serbowie, bo jesli wtedy bedziesz utrzymywac, ze mamy szanse na awans pod wodza tego dziadka to po prostu stwierdze, ze jestes pozbawiony muzgu :)
By
najlepszy kebab w warszawie, at 8:58 PM
tak zastanawiam sie nad tym co mowicie... Rzeczywiscie chyba facet mial za malo czasu. Ale czy przez to ze on mial malo czasu top mamy znowu zapomniec o Euro?
Ogolnie on na pewno zgadzam sie ze Trynidad to dobrze na mundialu wypadl tylko w mediach. Jesli spojrzec na to z boku to ich wyniki mowia same za siebie. 1 remis, dwie porazki, bramki 0-4. Sorry, ale to jest po prostu porazka.
I nie interesuje mnie czy to maly czy duzy kraj. Taki Hiddink jak ktos tu juz wspominal jak sie bierze za reprezentacje, gdzie nie ma pilkarskich tradycji to z moiejsca osiaga sukces. Australia, Korea.
Loe, NIE JEST dobrym trenerem,przynajmniej jesli chodzi o pilke reprezentacyjna. A najwieksza chyba jego porazka bylo lanie jakie zebral z eprezentacja Holandii...
A teraz ciekawostka dla dociekliwych.... czy wiecie , ze Beenhakker poprowadzil lacznie druzyny na MS w 10 meczach, i ANI JEDNEGO Z TYCH MECZY NIE WYGRAL ??? ABY NA POEWNO TO FACET KTOREGO POTRZEBIOWALISMY?????
By
::::::::::::::::::::::::::::::::, at 9:07 PM
kebab wiem ze to nie ty napisales ale to potwierdziles wiec dedykuje ta wypowiedz wam dwóm, hm tez tego nie widze w kolorowych barwach bo tak jak juz ktos napisal potrzeba czasu zeby zawodnicy zaczeli kumac zalozenia taktyczne etc. ale pisanie ze beenhakker jest zlym trenerem jest smieszne. Fakt malo prawdopodobne ze bedzie dobry wynik z serbia ale ja wierze ze wszystko powinno byc ok i wyjdziemy z tej grupy jakos i mam nadzieje ze ten golanski czy jak mu tam okaze sie drugim frankowskim naszej reprezentacji i damy jakos rade.
To na tyle
yo
btw pisze sie mózgu...
By
Ho0D, at 9:29 PM
Ten mecz i tak byl w miare dobry w wykonaniu naszej kadry. Mielismy pare okazji do strzelenia bramki(szczegolnie w 2 polowie). Moze nie byl to poziom, jakiego moglibysmy oczekiwac, ale napewno wystep naszej kadry nie byl tak zenujacy jak chocby z Kolumbia, czy z Kostaryka. Szczegolnie pocieszajace jest to ze paru pilkarzy pokazalo sie z dobrej strony. Mysle ze z Serbia mozemy powalczyc.
Na pewno powinno sie dac Beenhakerowi wiecej czasu. Byc moze wyciagnie jakies wnioski, albo cos. Eliminacje jeszcze sie nie skonczyly, a jakto mowil pewien premier: "Mezczyzny, nie ocenia sie po tym, jak zaczyna, ale po tym jak konczy".
By
yar, at 11:15 PM
^
|
|
Nic dodac nic ująć
By
Ho0D, at 11:35 PM
albo jestescie slepi albo ogladaliscie inny mecz:
"Ten mecz i tak byl w miare dobry w wykonaniu naszej kadry."
to byl NAJGORSZY mecz kadry jaki widzialem. Tak samo zle bylo z Dania 1-5, z Ekwadprem na MS i z Kolumbią przed. Duzo liej zagraliz z Niemcami i z Kostaryka. Niepokoi mnie ze nawet w pierwszym meczu z Dania (2-0)zagrali duzo lepiej.
Janas w swojej selekcjonerskiej karierze zagral 5-6 takich meczy zenujacych (Ekwador, Kolumbia, Danai, moze Szwecja jakas, mozee Belgia). Benhakker wiec zaczal z wysokiego C
"Szczegolnie pocieszajace jest to ze paru pilkarzy pokazalo sie z dobrej strony. " - ha ha ha .... jakich pilkarzy??? Jelen i moze gargula... kto jeszcze? Przypominam ze Jelen juz na munidlau byl najlepszy.
Nie spodziewalem sie ze Leo odmieni nasza gre od razu, ale spodziewalem sie mniej zenujacej gry, jakiegos zalazku pomyslu. To co widze, to moglby z kadra robic facet z IV ligowej Cresovi siematycze jako trener, a nie czlowiek z doswiadczeniem w Realu ktory kasuje kupe kasy. Zenada!
By
Karewicz, at 8:31 AM
Czasami panskie komentarze panie Karewicz sa dobre ale tez sa beznadziejne tak jak ten i pokazuja moze nie zupelny ale brak profesjonalizmu z Panskiej strony i zbytnie ich emocjonalne traktowanie, ale temu sie akurat nie dziwie. Jednakze ktos kto komentuje mecze powinien np. wiedziec ze zeby cos wykrzesac z naszych pilkarzy to trzeba miec i wiecej czasu i zawodnikow gotowych pociagnac ten zespol, przyczepianie sie do trenera jest nie na miejscu i uwazam to za cios ponizej pasa, w Polsce zapewne nie ma lepszego trenera, a o aspiracjach europejskich jest na pewno Henio Kacperczak i kto poza nim? Juz Boniek odmladzal sklad za co dostal baty niemilosierne od dziennikarzy a Benhacker zrobil madrze stawiajac na sprawdzonych pilkarzy jednak tacy ludzie jak Pan zawsze musza wtracic swoje trzy grosze. Jesli ma pan lepszy pomysl na pilke niech pan sie nim z nami kibicami podzieli jesli nie niech pan nie pisze bzdurnych komentarzy i niech pan zamilknie. Pozdrawiam
By
emibe, at 8:38 AM
Jaki kraj, taki futbol.
By
Skandal!!!, at 9:51 AM
@ emibe: nie musisz czytac moich komentarzy jesli cie tak urazaja. Mowie to co mysle i nie zamierzam tego zmieniac
co do beenhakkera jeszcze raz powtarzam:
to czy trener jest dobry to widac na boisku. Nie interesuje mnie ile mial czasu. Jesli bylo go za malo to powinien nie brac kadry. On jednak uwazal ze zdazy na Finlandie. Nie zdazyl.
A gralismy z naprawdce slaba druzyna. Uwazam, ze gdyby zamiast beenhakkera poprowadzil druzyne jakikolwiek trener z 2, czy 3 ligi to wynik bylby podobny a moze nawet lepszy. Bo nikt o zdrowych zmyslach nie wystawilaby do gry Frankowskiego w takiej formie jak sie znajduje, czy Dudka.
Z drugeij strony , oprocz wyniku boli mnie totalny brak stylu w jakim kadra grala. Takiego dna juz dawno nie widzialem.
Takze narazie to ze to jest dobry trener niestety nie jest widoczne na bosiku. Dobry jest natomiast pod katem kasowanych co miewsiac pieniedzy.
"Jesli ma pan lepszy pomysl na pilke niech pan sie nim z nami kibicami podzieli" - od poczatku bylem przeciwnikiem zwalniania Janasa i zatrudniania Holendra. I juz dawno to pisalem. Moim pomyslem bylo to, zeby w ElME kadre prowadzil Janas do momentu straty REALNYCH szans na awans. Jesli nie udalo by mu sie to wowoczas zespol moglby przejac jakikolwiek zagraniczny cz nie trener, i poprowadzic kadre do konca, budujac zespol na eliminacje MS.
Niestey - treraz leo, przegra elimiminacje a na nastepne bedzie nastepny trener ktory bedzie zaczynal od pocztaku.
I jesxcze raz: nie oczekuje od beenhakkera, ze sprawi ze bedziemy grali jak Brazylia, ze zaczna sie rodzic pilkarskie diamenty jak na kamieniu, ale oczekuje ze nie bedzie kompromitiwal reprezentacji porazkami u siebie z Finlandia w tak slabym stylu. Jesli uwazal, ze mial za malo czasu to nie wzialby druzyny, a jesli ja wzial, to znaczy ze uwazal ze czasu ma w sam raz.
nie bede juz mowil tego samego w kolko. O beenkahherze wypowiem sie po meczu z serbia - w moich oczach tro ostatnia szansa dla niego
By
Karewicz, at 10:28 AM
no racje maja tu po czesci wszyscy piszacy
"+" przemawiajace za leo
- na pewno dobrym trenerem byl (jest) i argumenty w stylu: " z takim skladem to real i bez trenera by wygrywal" jest po prostu idiotyczny
- chyba jako pierwszy strener probuje nauczyc repre przytrzymania dluzej pilki, zagrania czegos z glowa (chyba w swojej karierze mial po prostu za wielu dobrych zawodnikow pod soba i mysli ze tu tez sie tak da ;] )... a ze wychodzilo to tylko obroncom 30m od wlasnej bramki, to juz inna bajka
- engel i janas tez zbierali baty na poczatku i wszyscy chcieli ich zwalniac...
"-"
- jednak uklady: dudek w kadrze to porazka
- widac ze dziadek nie ma raczej pojecia o polskiej pilce i pilkarzach... jak byk widac slabe punkty (dudek, frankowski)
- w obecnym ukladzie to raczej dziekanowski dokonuje selekcji a leo probuje cos tam im przekazac ze swego doswiadczenia
Poczekajmy do meczu z serbia, bo po 2 meczach bedziemy miec juz dosc wyrazny obraz kadry... ale boje sie ze bedzie to samo co mowilem po meczu z ekwadorem a przed meczem z niemcami... zagramy pewnie lepiej, walczeniej ale i tak nie wygramy ;/. jesli myslimy o awansie to trzeba klepac sredniakow, bo pozniej znowu beda "misje niewykonalne" w stylu "musimy wygrac z portugalia i serbia na wyjezdzie"....
By
da_markos, at 10:30 AM
Mr. Karewicz- bez urazy, ze wszystkim sie na ogol zgadzalem co pisales, a czytanie Twoich komentarzy to tez na ogol czysta przyjemnosc a nie uraza :), jednak nic mnie tak bardzo nie wk******* jak pomstowanie na trenera za to ze nie jest cudotworca oraz za wynoszenie na piedestal Janasa, ktory po obiektywnym spojrzeniu na eliminacje mial wiecej szczescia, niz wam sie zdaje, a trenerska reke pokazal w meczach z Anglia... jakie te mecze byly nie chce mi sie pisac ale zbyt szybko zostaly zapomniane, co pozniej na mistrzostwach wyszlo. Dlatego dajmy spokojnie pracowac Leo, jesze raz powtarzam i Salomon z pustego nie naleje.
By
emibe, at 3:45 PM
@emibe:
jeszcze raz:
jesli czasu bylo za malo to jaki byl sens brania szkoleniowca. Przeciez sam LB obiecywal ze na Finladnie bedziemy gotowi! Bylismy?
Nie oczekuje cudow. Oczekuje gry na poziomie 1/2 kadry Janasa z eliminacji. To by nam najprawdopodobniej dalo remis a moze zwyciestwo ze slabiutka Finlandia.
Czym innym jest dokoniwanie cudow, a czym innym brak jakiejkolwiek koncepcji w meczu z Finlandia i powolywanie pilkarskich trupow. Co by nie powoiedziec o slabosci Polskiej pilki to z Finlandia u siebie powinnismy orzynajmniej zremisowac nawet bez trenera.
Szczescie Janasa... wiesz - nie mialbym nic przeciwko temu, zeby za LB Polska tez miala tyle "szczesia", ale powiem ci szczerze ze watpie... Na szczescie jak mowil Wielki Szu trzeba sobie zapracowac :)
By
Karewicz, at 4:27 PM
Czy mnie sie wydaje czy Wy tez widzicie tu jakis patern od 6 lat? Kwalifikujemy sie na mistrzostwa swiata, jedziemy tam zwielkim hukiem, wylatujemy ztamtad jako pierwsi, zmieniamy trenera, odpadamy z el. ME, zmowu zmieniamy trenera, kwalifikujemy sie na mistrzostaw swiata, odpadamy pierwsie, i tak w kolo. Zwisaku zym mozna przewidziec ze nastepna wieksza impreza na ktora pojedziemy to beda MS2010.
By
sk, at 11:09 PM
mozecie mnie wysmiac ale ja jeszcze wierze w awans (cholera to dopiero pierwszy mecz) a co do szczescia to mam nadzieje ze limit na ten rok jeszcze sie nie wyczerpal....
By
emibe, at 8:11 AM
Witam
Chciałbym przedstawić kilka moich opinii:
1) Po co zwalniać Benhakkera? Przecież w tym momencie to nic nie da. Zatrudnienie innego szkoleniowca może dać efekty dopiero po nowym roku, przy czym nie spodziewam się efektów pracy Benhakkera przed nowym rokiem. Ludzie spójrzcie na to realnie. Przyjeżdża koleś z Holandii i zabiera się za bandę naszych kopaczy (przepraszam jak kogoś uraziłem ale tak jest). Koleś podjął się próby zrobienia z nich piłkarzy i naprawdę wierzę że mu się to uda ale nie oczekujmy po 1 meczu (Dania), że gość ułoży drużynę. Benhakker liczył, że uda się naszych piłkarzy przywrócić do formy z eliminajci no i niestety się zawiódł. Dajmy mu czas i zobaczymy co będzie. Być może nie będzie trzeba zatrudniać innego trenera na MŚ2010.
2) Jak już nie jeden pisał spójrzcie na sposób szkolenia nasz godny pochwały sposób szkolenia młodzieży, nasze drużyny odnoszące sukcesy w europejskich pucharach, piękne stadiony. Niestety tego nie ma!!!!. Szkolenia nie ma wogóle -> chłopakom rzuca się szmaciankę i mówi pobiegajcie sobie i pokopcie. Sukcesy w tegorocznych pucharach to awans Legii do 3 rundy el. LM i przejście przez Wisłę klubu z Austrii (z sukcesami poczekajmy bo Wisła ma szanse wejścia do grupowej fazy). A nasze piękne stadiony to nowoszesny ale malutki jak na realia europejskie stadion Korony i kilka stadionów w Polsce. Nie ma miejsca dla młodzieży do grania...Niestety!!!
3) Zwolnienie Janasa nie było dobrym pomysłem. On tak naprawdę wyciągnął wszystko z naszych kopaczy za co mu chwała. Niestety przegląd sportowy plus super express (Janas pod gilotyną) zrobiły swoje... Dodatkowo jak to jest w Polsce, każdy który coś zawali musi zostać zlinczowany, a znawców piłki nożnej jest 40 mln w tym kraju. U nas myśleli pewnie że jak Hiddink z Australią grał jak równy z równym z Brazylią to i nasi będą tak mogli za rok czy dwa. Niestety chyba nie...Sprawa mentalności polaków.
4) Nasza liga. Słabizna, cienizna, tragedia i wogóle szkoda słów. Zauważcie że w tym kraju w TVP można obejrzeć Małysza, LM, siatkówkę (repra) reprezentację i ostatnio p.UEFA (jak gra polska drużyna). Powiedzcie co się stało z meczami ligowymi ???? Nie ma tego w TV. Kiedyś chociaż dawali koszykówkę teraz nie ma już nic (może czasem na regionalnej trójce, ale to bardzo rzadko)
5) Ludzie peace, easy, dont worry be happy i nie linczujcie każdego kto przejebie mecz:PPP
Pozdrawiam i liczę na falę krytyki
Michał
By
Anonimowy, at 11:51 AM
Polska piłka osiągnęła dno i to nie jest wina Leo. Faktycznie może się przeliczył i nie wiedział w jakie bagno wdepnął. Myślę że to dobry czas żeby zabrać się energiczniej za porządki w PZPN. Wprowadzić komisarza, zreformować strukturę związku i pogonić misiów przejadających co roku furę kasy. Eliminacje praktycznie możemy już sobie odpuścić więc nawet jak nas wykluczą na jakiś czas z rozgrywek to wielkiej straty nie będzie. Gorzej już być chyba nie może.
By
Anonimowy, at 12:39 PM
Prześlij komentarz
<< Strona główna